آلفارومئو اسپايدر ۲۰۰۷
ساعت ٤:٠٥ ‎ب.ظ روز جمعه ۱۳۸٥/۱٠/٢٩   کلمات کلیدی:

دگرگونی در محصولات آلفارومئو با معرفی دو مدل جدید ۱۵۹ اسپرت واگن و همین

مدل اسپایدر تکمیل می شود. با برخورداری از چهره جدید آلفارومئو مدل زیبا و۲ نفره

اسپایدر به طول ۴۳۹۷ میلی متر به عرض ۱۸۳۲ میلی متر و ارتفاع ۱۳۶۷ میلی متر

ساخته می شود که که در مقایسه با دیگر رقبا طول آن حدود ۳۸ میلی متر کوتاه تر

از شورلت کوروت روباز پهنای آن  ۲۸ میلی متر بیشتر از پورشه باکستر و ارتفاع آن

۲۱ می لی متر بلندتر از آئودی تی تی ۲۰۰۷مدل می باشد.

سیستم تعلیق اسپایدر همانند مدل ۱۵۹ اسپرت واگن در محور جلو از نوع بازو های

کنترلی و در محور عقب از نوع چند عضوی انتخاب شده است.

2007 Alfa Romeo Brera Spider Top Front View

در ابتدای کار دو نوع موتور برای «آلفا اسپایدر» قابل سفارش هستند. یک موتور چهار سیلندر

۲/۲ لیتری به قدرت ۱۸۵ اسب بخار یا یک موتور شش سیلندر وی شکل ۲/۳ لیتری به قدرت

۲۶۰ اسب بخار . مدل دو دیفرانسیل اسپایدر با موتور ۲/۳ لیتری عرضه خواهد شد.

2007 Alfa Romeo Brera Spider Rear Left View


 
پورشه اتومبيل افسانه ای
ساعت ٢:٤۸ ‎ب.ظ روز پنجشنبه ۱۳۸٥/۱٠/٢۸   کلمات کلیدی:
پورشه اتومبيل افسانه ای
 
سلام
اول از همه بگم كه پورشه برترين سوپر اسپرت دنيا است. حالا شايد بگيد كه بهتر از اون زياده اما تا حالا يه ماشين با اين امكانات و با اين قيمت ديده ايد؟؟؟ نه خدايي. آدم با 100 ميليون مي تونه پا به پاي لامبورگيني مورسيه لگو 180 ميليوني بره و حتي از اون جلو بزنه.
 

حالا فرض مي كنيم يه دونه پورشه به شما مي دن (هر مدلي به جز كاين) بعد مي گن كه اين يه روز دست شما باشه!!! باهاش چي كار مي كنيد. من كه تو يه روز 4 تا لاستيك رو تموم مي كنم. خوب اگر سوييچ ماشين رو بگيريد اول دور ماشين رو نگاه مي كنيم. بدنه اي هماهنگ و خوشگل. حتي فكر كردن به اون هم آدرنالين خون رو مي ره بالا. با چشمهايي ورقلبيده مثل وزغ و يا در مدلهاي جديد مثل چشمهايي قشنگ. رينگهاي زيبا و متناسب؛سقف كوتاه؛ اگزوز هاي استيل كه صداش خواب رو از آدم مي گيره. ديسك عهاي ترمز اونم به چه گندگي(همين ديسك ها باعث مي‌شه كه آدم از تند رفتن با اون نترسه.) بدنه اي با آيروديناميك فوق العاده. سپري با 3 مجراي ورودي براي هوا كه موتور و ديسك هاي ترمز رو خنك مي كنه. بدنه اي ظريف اما محكم كه در مدلهاي جديد از مواد كامپوزيتي و در بعضي جاها آلمينيوم.
 
 

بعد بايد بشينيم توش.در رو باز مي كنيم. دري سبك و ظريف. بايد خودمون رو به زور اون تو جا بديم. صندلي ها پايين(من مي ميرم براي صندلي هاش) سقف كوتاه. فرمون روبروت طوري كه براي گرفتن اون دست بر بدن عمود مي شه. فرموني كوچك و خوشدست.جلوت 5 تا دايره وجود داره. توي مدل هاي جديد اين 5 تا به هم چسبيدن. حالا بايد استارت بزنيم. يه 5 دقيقه دنبال جاي استارت مي گرديم. اخه اون به جاي راست سمت چپه. بعد كه پيدا مي كني سوييچ رو جا مي زني و دستتر و روي اون مي ذاري. روشن ردن اين هيولا جرعت مي خواد. اما عشق اين جور چيزا نمي شناسه. سويچ رو مي چرخني. ماشين مي لرزه ؛ موتور به غرش مي افته؛ لرزش موتور پشت سرت رو حس مي كني. يك كم گاز مي دي. موتور مثل برق دور مي گيره. قلبت مي ياد تو دهنت. ادرنالين خونت ديگه جا نداره بالاتر بره. تو دلت يه احساس غريب داري. دور . برت رو نگاه مي كني. داشبورد زيبا؛ ارگونومي عالي اتاق؛ دسته دنده خوشدست؛ پدال هايي باحال اما شايد يك كم صفت باشند. ترمز كه خيلي كن حركت مي كنه.

هنوز موتور داره مي لرزه اما الان ديگه گرم شده. حالا بايد حركت كني. اما مگه مي شه. اين كار خيلي جرعت مي خواد(اگر اين ماشين رو به من بدن همون لحظه تخته گاز راه مي افتم) گاز رو اروم فشار مي ديو كلاج رو رها مي كني.(تو 911 توربو 2002 به بالا اگر نخواهيد خيلي تند بريد ماشين با دنده 2 راه مي افته). يك كم رانندگي مي كنيد. فرمون صفت و دقيق و تيزه. قفل تا قفل فقط يك و نيم دور. ترمز رو امتحان مي كين. خيلي عالي كار مي كنه.حالا جرعت پيدا مي كني. يه معكوس ميكشي. ماشين مثل گلوله پرتاب مي شه. ترمز مي كني و مي ايستي. دنده يك رو جا مي زني. گاز مي دي. دور كه از 3500 رد نمي شه موتور غرش مي كنه. ته دلت مي ترسي اما….نفست رو تو سينه حبس مي كني. كلاج رو ول مي كني. مي چسبي تو صندلي ماشين داره مثل جت مي ره.دور رو تا 6500 مي بري بالاو دنده دو رو جا مي زني. تو بعضي از مدل ها موتور 8500 تا دور مي گيره. مثل كاررا جي تي 2005. با عوض كردن دنده 3 چيز رو متوجه مي شي. اول حركت بسيار كم دنده. دوم صداي جيغ تاير ها ئو بعد از اون شتاب سرسام اور دوباره به سراغت مي ياد. دوباره مي ري تو صندلي. به نظر من اين صندلي ها رو بايد از تفلون بسازن كه ادم بهش نچسبه.قابت مثل گنجشك مي زنه. تو 3.9 ثانيه 100 كيلومتر؛6 ثانيه بعد از اون 200 كيلومتر رو حس مي كني.2 ثانيه بعد (مجموعا 30 ثانيه) مي توني طول يه زمين فوتبال رو تو يك ثانيه طي كني!!!


پا ها رو مي ذاري رو كلاج و ترمز. ديگه اصلا وقت نمي كني كه معكوس بدي. احساس مي كني كه تموم خونت توي سرت جمع شده. دوباره راه مي افتي . قدرت مانور ماشين فوق العاده است. تو اين مدلهاي جديد ماشين كاملا پايداره. تو مدلهاي قديمي و همچنين مدا GT3 بيچاره مي شي. ماشين همش منحرف مي شهو تموم حواست بايد به ماشين باشه. وقتي كه مانور تموم شد تازه مي فهمي از چه جايي با چه سرعتي رد شدي.دوباره راه مي افتي. حالا بايد يه دور خيلي تند بزني. كلاج رو ميگيري؛ پات رو مي ذاري رو ترمز و فرمون رو مي چرخوني. هنوز پنجاه شصت متري با پيچ فاصله داري. اما ته ماشين چرخيدا. يه معكوس مي دي. فرمون رو بر مي گردوني و گاز رو تخته مي كني. از 4 تا چرخ داره دود بلند مي شه. دور موتور داره تو قرمز مي لرزه. وقتي به دور مي رسه دور تا ته رفته بالا. راحت مي پيچي. دوباره اون شتاب فوق العاده رو حس مي كني.
اما بايد ديد چه موتوري اين قدرت رو به اين ماشين بخشيده. مي ري پشت ماشين و درپوش موتور رو مي زني بالا. يه موتور توربو. دوتا توربوي خوشگل.تنها چيزي كه تو ذهنته اينه كه چطوري از اين ماشين زنده اومدي بيرون.البته پورشه هم فكرهايي براي زنده موندن شما كرده. علاوه بر سيستم هايي مثل ABS وEBD سيستم هايي ديگري مثل PMS از جان محافظت مي كند. اين سيستم در زماني كه به سرعت خيلي زياد وارد پيچ مي شويد خود به خود اگر لازم باشد گاز را قطع كرده و ترمز مي كند و مانع از اين مي شود كه چپ كنيد يا به دور خود بچرخيد يا اتومبيلتان منحرف شود.البته من خودم اين سيستم رو دوست ندارم. من اتومبيلهاي سركش و وحشي رو دوست دارم. دوست دارم من ماشين رو برونم نه اينكه اون خود سر عمل كنه. به همين دليل از بين محصولات پورشه 911 كاررا مدل 1994 و از بين محصولات جديد مدل هاي GT2 و GT3 رو خيلي دوست دارم. مخصوصا GT3 چون هيچ سيستم الكتريكي براي محافظت از شما نداره. حتي يه ABS ناقابل هم نداره!!!!!!!!!
 

با اين روال كه واردات داره تو كشور مطرح مي شه فكر كنم تا 100 قرن آينده بتونيم يه دونه 911 داشته باشيم.
اين هم يه عكس از پورشه 917:

 
آزمايش فنی لکسس GS هیبریدی مدل 2007
ساعت ۳:٥٥ ‎ب.ظ روز سه‌شنبه ۱۳۸٥/۱٠/٢٦   کلمات کلیدی:

سلام دوستان

امروز می خوام خودروی لکسس GS 450 h رو معرفی کنم که مصرف سوخت بسیار

پایینی دارد و یکی از پاک ترین خودرو های لکسس می باشد.

این خودرو فقط در مدل چهار در سدان تولید می شود و رقیب اصلی آن تویوتا پریوس

هیبریدی  می باشد که بعدآ آن را با این خودرو مقایسه ی فنی می کنیم.

اتومبیل لکسس GS 450 h دارای موتور پر قدرت شش سیلندر  V شکل به

 حجم 3500 سی سی می باشد که با وجود  حجم بالای  موتور آلودگی

بسیار کمی دارد و مصرف بنزین آن نیز پایین است و این موتور 339 اسب

بخار نیرو تولید می کند. این خودرو دارای شتاب 0 تا 100 معادل 6.4 ثانیه

و حد اکثر سرعت 230 کیلومتر بر ساعت است.

طراحی این خودرو برای سال 2007 به کلی تغییر کرده است و به نظر

می رسد که از پریوس  بسیار  زیبا تر و مدرن تر باشد.

طراحی داخلی آن جذاب است و صندلی های بسیار هماهنگ و راحتی

دارد. تودوزی این لکسس دارای دو نوع مختلف است، یکی کرم و چوب

طبیعی و دیگری خاکستری که خود دارای دو نوع طرح مختلف می باشد

که یکی آلومینیمی است که مورد پسند جوانان می باشد و دیگری طرح

چوب است که مورد پسند افراد مینسال است لوکس بودن اتومبیلشان

را به اسپورت بودن آن ترجیح می دهنند. موتور هیبریدی این لکسس در

دیگر مدل های هیبریدی لکسس و تویوتا استفاده شده است.

2007 Lexus GS 450h Engine Compartment

2007 Lexus GS 450h Head on Front

2007 Lexus GS 450h Head on Rear

2007 Lexus GS 450h Driver Side Profile
2007 Lexus GS 450h 3/4 Front Driver Side of the Vehicle

2007 Lexus GS 450h 3/4 Rear Passenger Side

2007 Lexus GS 450h Front Wheel Close Up

2007 Lexus GS 450h Full Dashboard and Windshield

2007 Lexus GS 450h Center 1/3 of Dash

 2007 Lexus GS 450h Driver Side Front Door


 
پژو 206 SD
ساعت ۱:٤۸ ‎ب.ظ روز شنبه ۱۳۸٥/۱٠/٢۳   کلمات کلیدی:

پژو206 صندوقدار(اس دی) سرانجام پس از مطالعات فراوان شکل گرفت و راهی بازار شد و بایستی پذیرفت که این خودرو تجربه ای ارزشمند برای بزرگترین خودروساز کشورمان است که مطالبی درباره ی این خودرو دراین وب لاگ نوشته شده است.

 

شاید در نخستین نگاه اضافه نمودن صندوق بار به یک خودروی هاچ بک،چندان قابل توجه نباشد امّا در مورد206  این مسئله همراه با بهبود و تغییرات ساختاری

نیز بوده است.از حیث طرّاحی خارجی 206 هاچ بک خودرویی زیبا،خوش فرم و متناسب است و به دلیل داشتن حالت تخم مرغی شکل اضافه نمودن صندوقبار به

آن امری نسبتآ سخت به نظر می رسد و در عمل نیز علیرغم آن که طراحی صندوق بار آن از فرمی متناسب با ساختار طرّاحی 206 و همچنین ویرگی های

محصولات پزو بهره منداست اما طرحی عامه پسند نیست. خطوط بدنه به خوبی به روی صندوق بار امتداد یافته اند. قوس و زاویه ی شیشه ی عقب به خوبی انتخاب

شده و انحنای روی در صندوق بار نیز در راستای طرح مدل هایی همچون پژو407 و یا 607 است.همزمان با این تغییرات در قسمت عقب خودرو ، در جلوی خودرو

نیز از سپر اصلی مدل های 6/1 لیتری و چراغ های با لنز شفّاف مدل جدید دو

کاسه ای استفاده شده است.البته در این میان طرّاحان زیرکی هایی نیز به خرج

داده اند که از جمله  آن ها انجام  طرّاحی گل گیرها و در صندوق باربه گونه ای

است که چراق های مدل هاچ بک مورد استفاده قرار گیرد.

درمجموع اگر چه طراحی انجام شده توسّط موسسه آلمانی ای دی ای سی برای

206  صندوق دار دارای نقاط ضعفی نیز هست اما با مجموعه طرح بدنه آن

متناسب است و حداقّل بهتر از کاری که برای 307 صندوق دار در چین و یا

رنو کلیو صندوقدار در ترکیه انجام شده از کار در آمده است.

ادعای ایران خودرو ("طراحی ایرانی ...") کاملآ اشتباه می باشد.

اولآ کشور آلمان این خودرو را طراحی کرده است و ثانیآ این طراحی،

طراحی کامل یک خودرو نیست بلکه فقط قسمت پشت خودرو میباشد که

یک صندوق عقب را به مدل هاچ بک اضافه نموده اند که آن هم از طرح

مدل 206 سی سی (کوپه) گرفته شده است.یکی از دلایلی که باعث می گردید تا بسیاری به سراغ خودرو هایی بروند که از نظر تکنولوزی و امکانات در سطحی پایین تر از آن بودند اما از صندوق بار بزرگتری بهره می جستند.

اما اکنون با ارائه 206sd این مورد منفی از بین رفته وصندوق بار آن برای یک مسافرت خانوادگی کافی خواهد بود.در فضای داخلی اتاق تغییر خاصّی رخ نداده و تنها به دلیل تغییرات صورت گرفته درسقف فضای بالای سر سرنشینان عقب بهتر از مدل هاچ بک است اما مشکل اصلی یعنی فضای کم پا برای سرنشینان عقب همچون مدل هاچ بک،پابرجاست ضمن آن که پزو دویست و شش

حتی در صندلی های جلو نیز علیرغم وجود فضای کافی ، به دلیل طراحی نه چندان راحت صندلی ها از راحتی مطلوبی برخوردار نیست. 206sd دارای برنامه ی تولید در 4 تیپ مختلف است،سه مدل آن از پیشرانه ی 1.6 لیتری 16

سوپاپه بهره مند هستند و تفاوتشان در در تجهیزات و جعبه دنده است و گونه ی چهارم از پیشرانه ی 1.4 لیتری سود می برد.

مدل فول آن از امکانات قابل قبولی با توجه به قیمتش برخوردار است.

بالشهای هوا برای سرنشینان جلو،تهویه مطبوع خودکار،پخشCD،سیستم قفل مرکزی همراه با ریموت کنترل،بالابرهای برقی شیشه ها،آیینه های جانبی برقی و گرم شونده،فرمان هیدرولیک قابل تنظیم،صندلی عقب دو تکّه قابل خواباندن،ترمز های دیسکی درهرچهار چرخ همراه با ABS وگیربکس تیپترونیک و سایرامکانات پایه که در قیاس با خودروهایکه در محدوده قیمت آن هستند مانند

پارس(پرشیا) معمولی (15.5میلیون) و هیوندای ورنا (14میلیون) کاملآ برتر است.

206 اس دی خودرویی مناسب برای یک خانواده ی حداکثر چهار نفره که فرزندانشان چندان هم بزرگ نباشند به نظر می رسد و با داشتن تجهیزات

مناسب خصوصآ از نظر ایمنی انتخاب منطقی تری نسبت به خودروهایی چون

پزو پارس معمولی و یا حتّی سمند ال ایکس به نظر می آید.

206 اس دی با برخورداری از طرح زیبا و تجهیزات کاربردی و از همه مهمتر

صندوق عقب جادار،در حقیقت مهندسی روز دنیا را برای دستیابی به حداکثر

ایمنی و رفاه سرنشینان به خدمت گرفته است.

 

مشخصات فنی خودرو

کلاس بدنه                                   تیپ 1                  تیپ 2     تیپ 3

رنگ                                         متالیک                     *            *

استاندارد آلایندگی                          یورو 4                     *            *

حجم موتور(سی سی)                       1587                    *            *

قدرت موتور                     110اسب 5800دوردردقیقه       *            *

گشتاور                           142نیوتون متر در4000دور     *            *

حداکثر سرعت             189

                         193km/h       193    نسبت تراکم                                   10.5بر یک             *            *

سوخت رسانی                                انرکتوری                *            *

تعداد سوپاپ                                       16                  *            *

نوع و تعداد سیلندر                          4سیلندرخطّی            *           *

ظرفیت باک(لیتر)                                  50                  *           *

مصرف سوخت(شهر)                            8.8                8.8      10.1

مصرف سوخت(خارج شهر)                     5.4                5.4       5.8

مصرف سوخت ترکیبی                           6.6                6.6        7.3

طول×عرض×ارتفاع             4188-1655-1452             *           *

وزن خالص با باک پر(kg)                  1084               1102    1132

تعلیق جلو                                    مک فرسون               *           *

تعلیق عقب                                  میله موجگیر               *           *

کمک فنر جلو                              هیدرولیکی+گازی          *           *

کمک فنر عقب                              هیدرولیکی                 *           *

سیستم ترمز جلو                        دیسکی تهویه شونده         *

سیستم ترمز عقب                            دیسکی                    *

سیستم ترمز                     دیسکی چرخهای جلووعقب      ABS    ABS

نوع کلاچ                                     سیمی                      *           *

نوع فرمان                                  هیدرولیکی                 *           *

تایر                                 r14/65/185                     *            *


 
2007 Mercedes-Benz GL
ساعت ۱٢:٥٦ ‎ب.ظ روز شنبه ۱۳۸٥/۱٠/٢۳   کلمات کلیدی:

سلام دوستان

امروز امتحاناتم تمام شد و دوباره بروز کردم. امیدوارم از مطلب های قبلی خوشتون اومده باشه.

خودرویی که امروز آزمایش می کنم مرسدس بنز GL 500 می باشد که به تازگی به کشور

ایران وارد شده و با قیمتی بالاتر از مدل ML (صد و هشتاد میلیون تومان برای مدل ML 350 )

عرضه خواهد شد و انتظار می رود این خودرو فروش بسیار خوبی همانند سایر مدل های

مرسدس بنز موجود در ایران داشته باشد.

طراحی بدنه :

 در نگاه اول این اتومبیل بیش از حد بزرگ و به قول معروف لش می باشد

ولی پس از مدتی که به ظاهر آن نگاه کردید و به آن عادت کردید متوجه

می شوید که این بنز آنقدر ها هم  که فکر می کنید بزرگ نیست و طراحی

زیبا و دوست داشتنی ای  دارد  و به آن علاقه مند می شوید و متوجه می

شوید که ظاهر این بنز از مدل هایی مانند ML و حتی GL  نیز  زیباتر  است و

در کل یک SUV زیبا و با بدنه ای بسیار عضلانی از مرسدس بنز  می باشد.

سایز رینگ ها  و  لاستیک های این خودرو به ترتیب برابر 18 اینچ و 255 میلی متر

در مدل  GL 500  می باشد و ابعاد آن نیز از مدل ML برزگ تر است.

 2007 Mercedes-Benz GL 320 CDI 3/4 Front Driver Side of the Vehicle

2007 Mercedes-Benz GL 320 CDI 3/4 Rear Passenger Side

2007 Mercedes-Benz GL 320 CDI Front Wheel Close Up

طراحی کابین :

کابین و داشبورد و حتی صندلی های جی ال کلاس از مدل ام ال کلاس بنز

برگرفته شده اند و همگی ظاهر و کیفیت بسیار خوبی دارند و از مواد بسیار

گران قیمتی برای ساخت همه ی آن ها  استفاده کرده اند.

این اتومبیال دارای سه ردیف صندلی از جنس چرم طبیعی هست و این صندلیها

باعث شده اند که این اتومبیل دارای ظرفیّت 7 سرنشین شود ضمن این که در

داخل این  خودرو تمامی سرنشینان از راحتتی قابل توجهی برخوردار می باشند

و  همچنین امکانات رفاهی و تجهیزات آن و ایمنی بسیار بالای آن توانسته اند

بر راحتی این مرسدس بنز بزرگ بیافزایند.

2007 Mercedes-Benz GL 320 CDI Left 1/3 of Dash

2007 Mercedes-Benz GL 320 CDI Center 1/3 of Dash

2007 Mercedes-Benz GL 320 CDI Right 1/3 of Dash

2007 Mercedes-Benz GL 320 CDI Glove Box

2007 Mercedes-Benz GL 320 CDI Radio and Console Area

2007 Mercedes-Benz GL 320 CDI Trunk Interior/Cargo Area

سخن آخر :

این خودرو که بزرگ ترین  SUV  ( به قول ایرانی ها شاسی بلند ) ساخت

کارخانه ی  مرسدس بنز آلمان است با ورود به کشور ایران می تواند در

صورت داشتن قیمت مناسب حداقل مدل های دارای موتور 3500 سی سی

می تواند فروش خوبی داشته باشد و می تواند مشتریان خودرو های ب ام و

را از خرید مدلی مانند X5 که رقیب اصلی خودروی  GL 500  است منصرف نماید

و باعث شود که مشتریان مرسدس بنز در کشور ایران افزایش یابند.

2007 Mercedes-Benz GL 320 CDI Head on Front

2007 Mercedes-Benz GL 320 CDI Head on Rear

2007 Mercedes-Benz GL 320 CDI Driver Side Profile


 
هولدن کومودر
ساعت ٢:٥٩ ‎ب.ظ روز پنجشنبه ۱۳۸٥/۱٠/٢۱   کلمات کلیدی:

هولدن کومودور  2007 SSV

 

این خودرو ساز استرالیایی جدیدترین محصول خود را در  معرض

 

 دید عموم قرار داد. هولدن کمودور پرفروشترین خودرو استرالیا

 

در یک دهه ی گذشته بوده است.

 

چهارمین نسل کمودور ایمن تر ، پیشرفته تر و باکیفیت تر از

 

گذشته ساخته شده است و طرح داخل و خارج و بسیاری از

 

قطعات فنی آن مورد بازنگری قرار گرفته اند. مدل اسپورت

 

هولدن با نام  SSV و مدل لوکس آن موسوم به Calais  برای

 

نمایش این اتومبیل به عموم انتخاب شدند.

 

افزایش فاصله ی محور ها باعث نزدیک شدن چرخها به گوشه

 

های اتومبیل شده است.این طرح هولدن را به سدان های

 

پیشرفته ی اروپایی شبیه تر می کند.

 

موتور هشت سیلندر و  شش لیتری خودروی هولدن با 362 اسب

 

بخار قدرت و 531 نیوتن متر گشتاور براستی نیرومند ظاهر شده

 

است. رقیب اصلی این خودرو فورد فالکون می باشد.

 

یک گیر باکس 6 سرعته ی خودکار مکمل موتور نیرومند هولدن

 

خواهد بود. گیر باکس مذکور قبلآ در خودرو های کادیلاک XLR

 

و شورلت کوروت به کار رفته و امتحان خود را پس داده است.

 

سیستم تعلیق هولدن کومودور در هر چهار چرخ مستقل بوده

 

است و  از تنظیم خودکار الکترونیکی برخوردار است. ترمز ها

 

نیز در هر چهار چرخ از نوع دیسکی و خنک شونده با ABS هستند.

 

اطلاعات بیشتر را بعدآ در وبلاگ می گذارم.

 

holden-hsv-e-series-gts.jpg

2007-holden-ve-commodore-1.jpg

 

2007-holden-ve-commodore-2.jpg

 

 

 فورد فالکون

2007-ford-falcon.jpg

 

مدلهای دیگری از هولدن:

holden-hsv-e-series.jpg

 

holden astra turbo saturn.jpg 

 Holden Astra Turbo

chevrolet-holden-wm_caprice-1.jpg

chevrolet-holden-wm_caprice-2.jpg


 
ب ام و سری 3 روباز از راه رسید!
ساعت ٢:٠٢ ‎ب.ظ روز سه‌شنبه ۱۳۸٥/۱٠/۱٩   کلمات کلیدی:
سلام دوستان

 اگه خواننده ی این وبلاگ بوده باشید یا نگاهی به آرشیو بندازید حتما به مطلبی درباره ی ب ام و سری ۶ بر خواهید خورد . چندوقتیه  سایت ورلد کار فنس از نسل نوین این خودروی ارزشمند پرده برداشت . (نظر یادتون نره " نظر نیدن ناراحت میشم !)

New BMW 3 Series Convertible

این خودرو از همان طرح مورد استفاده در نسل جدید سری ۳ کوپه استفاده میکند و گویا ب ام و قصد دارد تا مدل های اسپرت سری ۳ را از مدل های سدان و استیشن جدا سازد . طراحی این خودرو نیز به نظر زیباتر و عامه پسند تر از سری ۳ سدان است .

خطوط امتداد یافته در جلوی این خودرو آن را خشن تر و جذاب تر میسازد طرح زیبای جلو پنجره که با سنت های ب ام و در هم آمیخته شده این خودرو را به ستاره ی خودروهای روباز تبدیل ساخته!

این خودرو واقعا از نسل پیشین خود زیباتر است و چشم هر بیننده ای را به خود سخت معطوف میکند .

این خودروی زیبا همراه با مهندسی فوق العاده ب ام و در دو مدل ۳۲۵آی و ۳۳۵ آی عرضه میشود .

این خودروی چهار نفره از موتورهای ۳ لیتری استفاده شده در مدل زد۴ و سری ۶ بهره میبرد .

سقف این خودرو نیز از گونه جمع شونده ی برقی از نوع هارد تاپ الکترونیکی است .

در پایان نظر شما را به عکس هایی از این خودروی زیبا دعوت میکنم .

سری ۳ کوپه ی سقف ثابت:


 
رنو مگان ۲۰۰۶ (جدول مشخصات)
ساعت ۱:۳٧ ‎ب.ظ روز سه‌شنبه ۱۳۸٥/۱٠/۱٩   کلمات کلیدی:

 جدول مشخصات خودرو ی رنو مگان :

- موجود نميباشد
استاندارد
انتخابى

اکسپرشن
آتنتيک
جدول ويژگى هاى خودرو
26500000
18900000
قيمت (تومان)
>>ايمنى: پيشگيرى ؛ اصلاح ؛ محافظت
سيستم الكترونيکى ترمز متغير و ترمز اضطراري
چراغ اخطار چشمک زن در هنگام ترمز اضطرارى
کيسه هوا سرنشينان جلو
کيسه هوا جانبى
کيسه هوا پرده اى جانبى
کمربند ايمنى 3 نقطه اى با پريتنشنر دوبل و محدود كننده فشار و قابليت تنظيم ارتفاع
کمربند ايمنى 3 نقطه ايمنى صندلى عقب
كمربند ايمنى 3 نقطه اى صندلى مرکزى عقب
بوق با صداي دوبل
چراغ اخطار هنگام باز بودن کمربند ايمنى يا درب خودرو
پشت سرى صندلى جلوبا قابليت تنظيم ارتفاع
پشت سرى براى هر 3 صندلى عقب با قابليت تنظيم ارتفاع
سيستم الكترونيكي ضد سرقت
قفل و باز شدن دربها به صورت اتوماتيک در حين رانندگى
ضمانت 6 ساله ضد زنگ زدگى
>>تجهيزات رانندگى و کنترل
فرمان هيدروليک با سيستم متغير الکترونيکى
فرمان با قابليت تنظيم در عمق و ارتفاع
صفحه آنالوگ نشانگرها ، سرعت سنج ، نشانگر سوخت
صفحه نشانگر به صورت حروفى
کامپيوتر صفحه نشانگرها
آلارم هشدار دهنده در هنگام روشن ماندن چراغ ؛ باز بودن کمربند ايمنى
نشانگر کنترل نور
نشانگر ساعت و موج راديو
-
نشانگر دماى خارج
لاستيک يدک
>>ديد و چراغهاى خارجى
چراغ هاى جلو با قابليت تنظيم براى راننده
-
چراغ مه شکن جلو
برف پاکن جلو
-
آينه بغل با قابليت تنظيم به صورت دستى
-
آينه بغل با قابليت تنظيم به صورت اتوماتيک و گرمکن
آينه داخل براى ديد عقب
چراغ ها ى همراه تا منزل
>>گرمايش و سرمايش
بخارى 4 سرعته
تهويه داخلى
خروجى هوا جلو داشبورد با قابليت تنظيم ميزان فشار و چرخش
-
تهويه مطبوع به صورت دستى
-
تهويه مطبوع اتوماتيک با فيلتر داخلى
داکت خروجى هوا در عقب
>>راحتى و آسايش
کارت کليد رنو
قفل مرکزى دربها، صندوق عقب و درب باک
سيستم خاموش و روشن شدن چراغها به صورت تدريجى
رئوستا براى چراغهاى جلو داشبورد
-
شيشه برقى سرنشينان جلو
-
چهار شيشه برقى با سيستم تک لمسى و محافظ
شيشهاى رنگى
چراغ داخلى جلو
-
چراغ مطالعه راننده
-
چراغ مرکزى عقب
-
چراغ مطالعه عقب
آفتابگير سمت راننده با آينه و جاى نگهدارى اوراق
آفتابگير سمت سرنشين جلو با آينه
-
پرده آفتابگير عقب
دستگيره سقفى با آويز کت
چراغ صندوق عقب
-
چراغ کف در هنگام باز بودن درب
-
پرده آفتابگير جانبي
زيرسيگارى
درب باک يکپارچه
>>صندليها
صندلى قابل تنظيم راننده
-
قابليت تنظيم صندلى براى گودى کمر
-
زير دستى مرکزى جلو
-
زير دستى مرکزى صندلى عقب
-
قابليت تا شدن صندلى عقب به صورت 1/3 و 2/3
>>محافظ نگهدارى
محفظه نگهدارى زير داشبورد
محفظه نگهدارى در درب عقب و جلو با نگهدارنده لي.ان
داشبورد جلو با قابليت خنک کردن و ظرفيت 17 ليتر
جاى نگهداري ليوان در کنسول وسط
-
محفظه نگهداري باز در وسط
-
محفظه نگهداري درب دار درزير دستى وسط جلو
-
محفظه نگهداري درب دار درزير دستى وسط عقب
-
محفظه نگهداري درب دار روى درب جلو
-
محفظه نگهداري در طاقچه عقب
-
جاى نگهدارى قوطى روغن و کمکهاى اوليه در صندوق عقب
>>تخهيزات صوتى
آنتن کوتاه و سيم کشى مربوط به راديو (بجز بلندگوهاى عقب)
-
راديو کاست با 4 بلندگوى 15 وات و کنترل تنظيمات از روى قربيلک فرمان
-
راديو پخش سى دى با 4 بلندگوى 15 وات و کنترل تنظيمات از روى قربيلک فرمان
>>موارد سطوح تزئينات
K4M - Bahamas
Dryos
قالپاق 15 اينچ
F4R - Tuxedo
-
رينگ 16 اينچ آلومينيومى
همرنگ بدنه
سياه / مشکى
دستگيره خارجى درب
کرم براق
سياه / مشکى
دستگيره داخلى درب
همرنگ بدنه
سياه / مشکى
قاب آيينه بغل
-
نوارهاى تزئينى
-
رويه فرمان چرمى ، حلقه کرم رنگ وسط فرمان و داشبورد چرمى


اکسپرشن
آتنتيک
مشخصات فنى موتور
26500000
18900000
قيمت (تومان)
>> جعبه دنده
4
5
تعداد دنده ها در جلو
جعبه دنده اتوماتيک
جعبه دنده معمولى
نوع جعبه دنده
>> ظرفيتها
60
60
ظرفيت باک بنزين
>> مصرف سوخت(ليتر در 100 کيلومتر)
10.1
9.52
مصرف شهرى
6
5.38
مصرف خارج شهرى
7.5
6.76
ترکيبى
>> فرمان
10.5
10.5
شعاع گردش فرمان
>> موتور
بنزين بدون سرب
نوع سوخت
انژکتور چند نقطه اى
نوع انژکتور
136/5500 hp/rmp
115/6000 hp/rmp‌
حداکثر قدرت
191/3750 N.m/rpm
152/4200 N.m/rpm
حداکثر گشتاور
>> کارائى
11.1
11.1
سرعت 0 تا 100 کيلومتر بر ساعت
195
192
حداکثر سرعت
>> سيستم انتقال قدرت
ديفرانسيل جلو
ديفرانسيل جلو
>> صندلى ها
5
5
تعداد صندلى ها

15
16
>> ابعاد
4498
(B) طول
1518
1510
(E) فاصله چرخهاى جلو
2026
(G1) عرض ( با احتساب آينه بغل)
1482
(M) عرض داخلى خودرو(جلو)
1456
(M1)عرض داخلى خودرو(عقب)
>> اوزان
1190
وزن خالص (بدون راننده)
425
حداکثر ظرفيت
>> ظرفيتها
250
ظرفيت صندوق عقب
60


 
رنو مگان ۲۰۰۶(قسمت دوم)
ساعت ۱:۱۱ ‎ب.ظ روز شنبه ۱۳۸٥/۱٠/۱٦   کلمات کلیدی:

در عين حال مگان جديد مرجعيت خود را در بازار در زمينه هاي سهولت کنترل خودرو ، لذت رانندگي و ايمني فعال و غيرفعال حفظ نموده است و در اين زمينه ‌ها نشان 5 ستاره را در تست‌هاي يورو NCAP بدست آورده است.

طراحي جذاب و نوآورانه مگان جديد باهدف مرجع قراردادن آن در رده خود دربازار

انجام گرفته است.

مگان جديد همچنين با گستره‌اي از فناوري ‌هاي جديد با هدف بهبود آسايش سفر

و لذّت  رانندگي عرضه مي شود. طراحي مسابقه‌ اي در جلو و خطوط قوی و

زیبا نمایانگر قدرت و پویایی آن می باشد که   اين مس‍أله با طراحي جديدچراغها

جلو،جلو پنجره و سپر جلو تشديد يافته است. نماي بازنگري شده جلوي اتومبيل

بوسیله ی قطعه v شکل جلو پنجره، ،كه بر روي سپر جلو قرار گرفته، بهبود

یافته است. ورودي‌ هاي هواي بزرگتر و لوله كشي محافظ براي تطابق بیشتر با

طراحي جلوي خودرو مجدداا طراحي شده اند. چراغهاي مه شكن مانند مگان رنو

سدان اکنون بیشتر به سمت خارج خودرو متمایل شده اند.

 

مهندسين رنو مگان جديد را با هدف بهبود آسايش سفر و لذت رانندگي با عملكرد هاي جديد تجهيز

کرده اند  که شامل حسگرهاي فاصله در هنگام پارك كردن، حسگرهاي نور و

باران ، كنترل بهينه هواي داخل كابين ، برف پاك كن‌هاي شيشه جلو با تيغه صاف

 

يك فيلتر فعال كربني براي كا بين مي‌باشند. مگان جديد داراي نسل جديدي از سيستم هدايت گر و جهت یاب کار( Carminat Navigation System II)  مي‌ که کارایی آسانتری داردو از فضای حافظه بیشتری برخورداراست.

تغييرات ظاهري مگان جديد با ارائه گستره اي از موتورهاي توسعه يافته همراه شده است كه همگي با استاندارد يورو4 تطابق دارند .

انواع ديزل شاهد عرضه موتورجديد  150 اسب بخاری 2 ليتري، فيلتر

 باز آفريني تناوبی برای موتور 1.9ليتري كه منجر به افزایش قدرت خروجی آن به 130 اسب بخارشده است و افزايش 5 اسب بخار در قدرت موتورهاي 5/1 ليتري بوده است.

 

  

موتور 0/2 ليتري ازآخرين فناوري هاي ديزل برخورداراست. اين موتو قدرتمند،

بدون سرو صدا، اقتصادي و بدون آلودگي مي‌ با شد که يكي از كار آمد ترين موتورها در نوع خود بوده و 150 اسب بخار در 4000 دور در دقیقه با گشتاور 340 نیوتون متر در 2000 دور تولید می کند. در تركيب با يك گير بكس(جعبه دنده) 6 سرعت جديد، اين موتور گستره وسيعي از سرعت و سطحي از عملكرد اسپرت و پويايي را فراهم مي‌كند كه به ندرت در اين رده ديده مي‌شود، در عين حال توجه دقيق به آسايش صوتي نيز مبذول گشته است.

اين موتور شتاب صفر تا صدي معادل با 7/8 ثانيه دارد كه در كلاس خود بهترين است. مگان جديد با موتور 150 اسب بخاري 2 ليتري بهترين ميانگين مصرف سوخت را در كلاس خود دارد 41/5 ليتر درصد كيلومتر (سيكل تركيبي ) ، همچنين كمترين مقدار خروجي CO2 را در اين كلاس عرضه مي‌كند    

مگان جديد مثال ديگري از توانايي‌هاي کارشناسان رنو در ايمني خودرو مي‌باشد. سيستم‌هاي كمك كننده به راننده كنترل كامل خودرو را تضمين مي‌كند و در مواقع خطر به تصحيح مسير خودرو كمك مي‌كند. سطح ايمني منفعل نيز چشمگير است ، كه منجر به دريافت نشان 5 ستاره براي گونه هاي هاچ بك وکوپه - کابريوله از Euro NCAP در تست ‌هاي تصادف شده است.

مگان جديد با ليست بلند بالايي از سيستمهاي كمك كننده به راننده عرضه مي‌شود كه در كنترل بودن خودرو را در مواقع خطر تضمين مي‌كنند.

تمامي مدل‌ها با آخرين گونه ABS بوش0/8 عرضه مي‌شوند كه همراه با توزيع الکترونيکي نيروي ترمز (EBD) و كمك ترمز اوژانس مي‌باشد كه استفاده از حداكثر توان ترمز خودرو را تضمين مي کند.

  

مگان هاچ بك اولين خودرو در نوع خود مي‌باشد كه موفق به دريافت 5 ستاره از كانون Euro NCAP در آزمون‌هاي تصادف شده است همچنين مدل كوپه -كابريوله نيز اولين ماشين از نوع خود مي‌باشد كه به اين امتياز دست يافته است.

 

مگان ، هم اکنون در ايران:
مگان سدان (4در( بعد ازمهر 85  با دو نوع موتور و دونوع تجهيزات جانبي درايران عرضه  شد. موتورها شامل موتور6/1 ليتري 16سوپاپ باقدرت115 اسب بخار، و موتور 2 ليتري 16 سوپاپ با قدرت 136 اسب بخارمي‌باشند. جبعه دنده (گيربکس) اتوماتيک نيز براي موتور 2 ليتري در دسترس خواهد بود.

ظرفيت توليد اين خودرو در کارخانه پارس خودرو در تهران تا سال 2008 به 15000 دستگاه خواهد رسيد. خودروها با استانداردهاي رنو وتوسط نمايندگان مجاز برگزيدهء شبکه فروش پارس خودرو به ‌فروش خواهند رسيد. رنوپارس از نظر کيفيت ، بکارگيري استانداردهاي رنو را در ساخت اين خودروها تضمين مي‌کند. اين شرکت همچنين درساير پروژه‌هاي رنو درايران، توزيع، فروش و کيفيت خدمات پس از فروش همراه وياريگر طرف ايراني خواهد بود .

مدل ۲۰۰۰ سی سی از طرح اکسپرشن که طرحی روشن و به مراتب زیباتر از طرح آنتیکدر مدل های ۱۶۰۰ است ولی اشکال کار این جاست که هر رنگ بدنه ای با طرح اکسپرشن جور در نمی آید و باعث ناهماهنگی میشود .

مگان در چندین رنگ بدنه از جمله : سفید - مشکی- نوک مدادی - آلبالویی- طوسی- نقره ای و سبز بهره میبرد .

 

 

 

درپست بعدی شما را به دیدن جدول مشخصات این خودرو جلب میکنم :

 

 

 

 

 


 
رنو مگان ۲۰۰۶
ساعت ۱:٢٧ ‎ب.ظ روز پنجشنبه ۱۳۸٥/۱٠/۱٤   کلمات کلیدی:

جذاب تر،پویا تروصمیمی تر

 

هويت صريح واستوار مگان جديد، آن را جذاب تر از پيش ساخته است و به آن

شخصيتي قوي ‌تر از پيش بخشيده‌ است. تغيرات ظاهري شامل شش گونه بدنه

جدید مگان مي شود كه عبارتند از هاچ بك (5 در)، اسپرت هاچ بك (3 در) ،

اسپورت سالن(4 در)،اسپرت تورر(استات)، كوپه-كا بريوله (با سقف داراي

قابلیت باز شدن) و مدلهای   مگان رنواسپرت (Mégane Renault Sport).                    تغيرات ظاهري مگان جديد همراه با فهرستي از موتورهاي اصلاح شده مي باشد

كه همگي با استاندارد يورو4(Euro 4) مطابقت دارند.

انواع موتورهاي ديزل با توليد موتورجديد 2 ليتري با قدرت150 اسب بخار

(2.0 dCi) گسترش پيداکرده ‌است. اين موتورمرجع جديدي از نظر کارکرد

مصرف سوخت براي ساير موتورهاي موجود در بازار به شمار می آید.افزودن

یک فیلتر باز آفرینی تناوبی ذرّات (periodic regeneration particulate                    براي موتور9/1 ليتري ،كه منجر به   افزايش قدرت خروجي تا 130 اسب بخار

شده   است نيز از ديگر پيشرفت‌هايي است که دراين زمينه حاصل شده‌است.

از موتور 5/1 ليتري مي باشد. گونه اسب بخاري بهترين نسبت قدرت\مصرف

سوخت/ توليد CO2 را در كلاس خود داراست. درکنار موتورهاي ديزل جديد

تأييد شده ، مدل‌هاي متنوع موتورهاي بنزيني براي مگان در دسترس است که

 

عبارتند از موتورهاي 4/1 ليتري 16 سوپاپ (100 اسب بخار)،6/1 ليتري16

سوپاپ (110 اسب بخار)، 0/2 ليتري 16 سوپاپ (135اسب بخار)، 0/2 لیتر

توربو (165اسب بخار) و0/2 ليتري توربو 16 سوپاپ (225اسب بخار) كه در

مگان رنوسدان  (Mégane Renault Sedan) بکار رفته ‌است.

ادامه مطلب بزودی.....

 

 

 

 

 

 

مگان جدید


 
عکس
ساعت ٢:۳۸ ‎ب.ظ روز دوشنبه ۱۳۸٥/۱٠/۱۱   کلمات کلیدی:

عکس اتومبیل


 
فولکس واگن جتا ۲۰۰۷
ساعت ٢:۱٤ ‎ب.ظ روز دوشنبه ۱۳۸٥/۱٠/۱۱   کلمات کلیدی:

بسیاری از دوستداران جهان اتومبیل همواره بر این باور بوده اند که نام جتا یک نام سوئد (دختر)

است. ولی نام جتا چون نام بسیاری دیگر از ساخته های فولکس واگن نام گونه ای باد است.

در این زمینه باید افزود که jetta بر گرفته شده از نام باد تند jetsteam است. نسل نخست

جتا در سال


 
نام گذاری برای اتومبيل ها
ساعت ٢:٥٤ ‎ب.ظ روز شنبه ۱۳۸٥/۱٠/٩   کلمات کلیدی:

نام گذاری در ب.ام.و

در بین کمپانی های جهان بدون شک ب ام و از بهترین نوع نامگذاری برخوردار است

که شما با شنیدن سه عدد می توانید به سری اتاق - حجم موتور و کلاس آن خودر

پی ببرید.

عدد سمت چپ بیانگر سری اتاق و دو عدد سمت راست نشاندهنده حجم 

موتور است و حرف i  سیستم انژکتوری موتور است و C نشانه کوپه و دو در بودن

می باشد.

بی . ام . و  اتومبیل های سدان خود را در سه کلاس متوسط ـ متوسط بزرگ و

بزرگ لوکس عرضه می کند که به ترتیب با اعداد سمت چپ 3-5 و 7  مشخص

می شود. دو عدد سمت راست با ضرب شدن در عدد ۱۰۰  حجم موتور را بر

حسب  سی سی مشخص می کند.

 

 

 

 


 
هيوندای الانترا ۲۰۰۷
ساعت ۸:٠٤ ‎ب.ظ روز چهارشنبه ۱۳۸٥/۱٠/٦   کلمات کلیدی:

هيوندای الانترا ۲۰۰۷

همه ی شما با هیوندا  آوانته یا الانترا  آشنایی دارید . مدلی که امروز درباره ی آن مطلب

گذاشته ام مدل ۲۰۰۷ جدید الانترا یا آوانته خودمان است.

2006 Hyundai Elantra - Buy your new car online at Car.com

این خودرو دارای کد های مختلف می باشد .

 

 

image

image

image

image

image

 

image

image

تیپ های مختلف آوانته عبارت اند از :

GLS   ۱۳.۳۹۵

SE     ۱۵.۸۴۵ 

همه ی قیمتها به دلار است.

احتمال ورود این خودرو به کشورمان زیاد است و قیمت آن هم در ایران بیشتر از

مدل فعلی خواهد بود .

اطلاعات بیشتری از این خودروی جدید به دستم نرسیده ولی بعدآ یک مطلب

کامل از این اتومبیل خواهم گذاشت البته اگر شما نظر بدید.

 نسل اول

 نسل دوم

نسل سوم

نسل چهارم

 

 نسل پنجم

 

 


 
آزمايش فنی ب ام و 645i
ساعت ٧:٠٥ ‎ب.ظ روز جمعه ۱۳۸٥/۱٠/۱   کلمات کلیدی:

 کوسه در خیابان

سلام به درخواست شما امروز می خوام ب ام و 645i رو آزمایش کنم.

نمونه مورد آزمایش با توجه به آن که از نوع ۶۴۵ بوده و سفارش کشور های عربی است به

صورت استاندارد  بسیاری از امکانات را به همراه داشت و این مسئله با قرار گرفتن در داخل

خودرو کاملآ مشخص می گردید.

تجهیزات این خودرو عبارتند از : پوشش چرم طبیعی صندلیها و قطعات چوبی روی داشبورد

تهویه ی خودکار جداگانه برای سرنشینان جلو ـ گیربکس تیپ ترونیک ـ مجموعه صوتی تصویری

شامل رادیو  سی دی چنجر . تلویزیون و قابلیت پخش دی وی دی. سیستم هدایت ماهواره ای

همراه با صفحه نمایش ال سی دی رنگی که در زمان بهره گیری از تلویزیون این صفحه نمایش

تبدیل به صفحه تلویزیون می شود و در سایر مواقع نیز اطلاعلت مختلفی را در آن مشاهده می

نمایید. در ۶۴۵ کنترل سقف.آیینه ها بالابر شیشه ها و تنظیمات فرمان به صورت الکتریکی انجام

می شود.

نمونه ی مورد ازمایش با بهره مندی از پیشرانه ی وی شکل ۸ سیلندر به حجم ۴.۴ لیتر بعد

از ۶۵۰  قویترین نوع این خودرو است که با ارائه ی نوع M6  این عنوان را از دست داد.

نمونه های وارد شده به کشورمان از نوع ۶۳۰ بوده که از پیشرانه ۶ سیلندر خطی با حجم

سه لیتر برخوردار هستند.

نوع ۶۴۵ آی دارای حداکثر توانی برابر ۳۳۳ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متر است که ارقام

در خور توجهی هستند . نوع ۶۳۰ آی نیز با دارا بودن توان ۲۵۸ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتون

متر قابل توجه به نظر می رسد.

زمانی که با ۶۴۵ رانندگی نمایید ملاحظه می کنید که در زمان شتابگیری و  حرکت غرش

موتور  و  شتابگیری خودرو فوق العاده است.صدای موتور چندان به داخل اتاق نفوذ نمی کند

اما همان مقداری که به گوش می رسد صدایی جذاب است .