داچيا لوگان پيکاپ ۲۰۰۸
ساعت ٧:۱٠ ‎ب.ظ روز پنجشنبه ۱۳۸٦/٦/٢٩   کلمات کلیدی:

داچيا لوگان پيکاپ

جادار ، محکم ، ایمن و پرقدرت... 

سلام دوستان

از نظرات شما متشکرم. امروز می خوام مطلبی از خودروی داچیا لوگان پیکاپ  یا

وانت داچییا لوگان براتون بنویسم. باز هم مثل دفعه ی قبلی حتمآ  نظرتان را

بنویسید و بگویید که پست بعدی را در باره ی چه  اتومبیلی بنویسم.

پس از عرضه ی خودروی داچیا یا رنو لوگان سدان چهار درب که یک خودروی کوچک

بود و ساده که حتی به گفته ی طراح آن از فرم شیشه ی جلوی آن که صاف است

میتوان به ارزانقیمت بودن و سادگی این اتومبیل پی برد ولی او هیچ وقت نمی دانست

که این اتومبیل ارزانقیمت در کشوری مثل ایران همچین ارزان هم نباشد. اکنون پس از

چند سال وجود لوگان یا تندر نود (۹۰) در بازار اروپا و دیگر قاره ها پس از تولید لوگان ام

سی وی ( MCV ) یا ون که خودرویی پرکاربرد است و ظرفیت هفت نفر سرنشین را

داراست شاهد حضور این اتومبیل رومانی الاصل با شکل اتاق وانت بار در سال ۲۰۰۷

میلادی هستیم ولی همان طور که می دانید در ایران مدل معمولی ( سدان ) را هم

به زور به ثبت نام کنندگان تندر۹۰ دادند و به خیلی از اشخاص بجای تندر ۹۰ خودروی

ملی!!! یعنی سمند تحویل دادند و حالا قرار است که خودروی ون لوگان نیز تا چند

وقت دیگر وارد کشور ایران شود. مدل پیکاپ هم که به اصطلاح یک و نیم کابین است

احتمالآ مانند اکثر وانت های دنیا ارزان تر از مدل سدان صندوق دار است و امیدواریم

که پس از تولید این وانت هر چه زودتر به کشور ایران نیز راه پیدا کند و اگر تولید نشد

کاش حداقل به کشور وارد شود تا حداقل جای پیکان وانت را پر کند، ولی آیا شرکت

خودروسازی ایران خودرو به راحتی این بازار انحصاری را که در دست دارد

حاضر است از دست بدهد و حاضر است که لوگان پیکاپ را که دارای بهترین

تجهیزات است را به جای پیکان وانت که هیچ امکاناتی ندارد و دارد آن را  به

راحتی به قیمت ۷.۵ میلیون تومان ( ۵.۵ میلیون + ۲ میلیون از دولت به خاطر

تبصره ی ۱۳ ) به مشتری می فروشد را جایگزین کند در صورتی که اگر وانت

تندر به بازار ایران وارد شود با وجود برتری کاملآ آشکار نسبت به وانت پیکان

قیمت بالایی نخواهد داشت مگر اینکه برای جلوگیری از توقف تولید پیکان وانت

قیمت آن را در کشور بالا ببرند.

TinyPic image